Blog Feed Image Editor

Aby się reklamować w porównywarkach cenowych lub innych systemach reklamowych, należy dopasować rozmiar obrazu do wytycznych. 
Rozmiar obrazów jest jednym z częstszych problemów w dopasowywaniu feedu sklepu pod wymagania porównywarek. Dzisiaj pokażemy wam jak wyszukać problematyczne rozmiary oraz jak je zmodyfikować.

Jeśli chcesz reklamować się na porównywarkach cenowych musisz przestrzegać ich regulaminów. Jednak pamiętaj, te regulaminy mogą diamteralnie różnić się między sobą.
Jedną z częściej pojawiających się różnic są wytyczne odnośnie adresów URL obrazów. W dzisiejszym artykule pokażemy Wam jak wyłapać obrazy zawierające niedozwolone znaki i jak je zmodyfikować, aby spełniały wymogi reklamy..

Na drodze do idealnych obrazów feedu pokazaliśmy Ci już jak możesz wyszukać brakujące obrazy lub poradzić sobie z błedami 403, 404 i 500.

Obrazy są niezbędne aby reklama odniosła pożądane rezultaty. 
W poprzednim artykule omówiliśmy jak wyszukać  brakujące obrazy w reklamach i radziliśmy jak je uzupełnić. Dziś zajmiemy się produktami, dla których obrazy nie są wyświetlana, pomimo, że istnieją.

Obrazy są równie ważne jak sam opis produktu, dlatego ich brak to jeden z większych problemów w reklamach. 
W dzisiejszym artykule podzielimy się z Wami rozwiązaniami tego problemu korzystając z funkcji oferowanych przez Feed Image Editor.

Obrazy w marketingu są naszą specjalnością, dlatego chętnie dzielimy się praktycznymi wskazówkami na ich temat. W końcu obrazy są równie ważne jak sam opis produktu. Warto o nie zadbać zarówno od strony technicznej jak i merytorycznej. Aby pomóc Wam polepszyć jakość obrazów, przygotowaliśmy serię artykułów  na ten temat. Wierzymy, że dzięki nim Wasze kampanie staną się atrakcyjniejsze, i w rezultacie zyskacie nowych klientów.