Droga do idealnych obrazów w reklamach

Artykuły na ten temat Droga do idealnych obrazów w reklamach

Znaki wodne na zdjęciach produktów używane są jako zabezpieczenia przed kopiowaniem, ale wiele porównywarek cenowych nie akceptuje zawierających je zdjęć. Feed Image Editor umożliwia zakrycie tych znaków przy pomocy kilku kliknięć. O tym jak to zrobisz dowiesz się z dzisiejszego artykułu.

Kolor tła to jeden z ważniejszych elementów reklamy. Większość porównywarek wymaga białego tła bez dodatkowych detali. W dzisiejszym poście pokażemy, jak dodać białe tło do zdjęć z przezroczystym tłem, tak aby można je było skutecznie reklamować.

Czy masz w swoim feedzie zduplikowane obrazy? Obrazy opisujące różne rozmiary odzieży lub schematy elementów niematerialnych mogą się powtarzać. Takie zduplikowane obrazy mogą powodować problemy podczas importu obrazów do porównywarek cenowych. Dowiedz się jak im zaradzić z dzisiejszego artykułu. 

Obrazy o wysokiej jakości przyciągają klientów. Jednak wraz ze wzrostem rozdzielczości rośnie rozmiar pliku. Jednak im większy plik tym więcej problemów. Po pierwsze, im większy plik tym dłużej zdjęcia będą się łądować na stronie e-sklepu. Ale to nie wszystko. Znacząca większość porównywarek ma ustalone limity plików. Jeśli plik obrazu je przekracza, nie będzie on wyświetlony na ich stronie. Jak temu zaradzić? Czytajcie dalej!

Aby się reklamować w porównywarkach cenowych lub innych systemach reklamowych, należy dopasować rozmiar obrazu do wytycznych. 
Rozmiar obrazów jest jednym z częstszych problemów w dopasowywaniu feedu sklepu pod wymagania porównywarek. Dzisiaj pokażemy wam jak wyszukać problematyczne rozmiary oraz jak je zmodyfikować.

Jeśli chcesz reklamować się na porównywarkach cenowych musisz przestrzegać ich regulaminów. Jednak pamiętaj, te regulaminy mogą diamteralnie różnić się między sobą.
Jedną z częściej pojawiających się różnic są wytyczne odnośnie adresów URL obrazów. W dzisiejszym artykule pokażemy Wam jak wyłapać obrazy zawierające niedozwolone znaki i jak je zmodyfikować, aby spełniały wymogi reklamy..