Blog Feed Image Editor

Większość porównywarek produktów działa według szeregu zasad, których musisz przestrzegać, jeśli chcesz się na nich reklamować. Zasady dotyczą również zdjęć produktów. Jednym z problemów, na które należy zwrócić uwagę podczas konfigurowania reklam, są niedozwolone znaki w adresie URL obrazu. Przeczytaj instrukcje, jak znaleźć takie obrazy i jak je dostosować, aby spełniały wszystkie wymagania.

 

W ostatnich tygodniach przeprowadziliśmy Cię na ścieżce do idealnego kanału graficznego. Zaczęliśmy od najtrudniejszych problemów dotyczących zdjęć produktów. Później dotarliśmy do mniej poważnych. Na koniec przedstawiliśmy kilka zaleceń, jak poprawić jakość zdjęć i zwiększyć zainteresowanie Twoimi towarami. W ostatnim artykule pokażemy Ci cztery małe wskazówki, które nie powinny umknąć Twojej uwadze. 

Wysokiej jakości zdjęcia produktów poprawiają wizerunek produktu i sprawiają wrażenie profesjonalnego podejścia. Mówiąc najprościej, przyciągają uwagę klientów. Dzisiaj pokażemy, jak radzić sobie z obrazami, które nie są wystarczająco ostre, zawierają usterki lub są w inny sposób rozmyte. Jest to jeden z ostatnich kroków, aby Twoje zdjęcie było widoczne w pięknym nowym płaszczu.

W poprzednich artykułach pokazaliśmy, jak rozwiązać kilka problemów, które mogą mieć wpływ na zdjęcia produktów. Powoli zbliżamy się do finału. Dzisiaj skupimy się na tym, jak poprawić zdjęcia produktów pod względem treści.

Niska rozdzielczość to jeden z najczęstszych problemów napotykanych podczas pracy z obrazami produktów. Obrazy niskiej jakości mogą spowodować, że towary nie dostaną się do równiarki. Zobacz, jak łatwo zwiększyć rozdzielczość i zwrócić produkty do reklamy dzięki nowej funkcji Feed Image Editor. 

Znaki wodne na zdjęciach produktów używane są jako zabezpieczenia przed kopiowaniem, ale wiele porównywarek cenowych nie akceptuje zawierających je zdjęć. Feed Image Editor umożliwia zakrycie tych znaków przy pomocy kilku kliknięć. O tym jak to zrobisz dowiesz się z dzisiejszego artykułu.